Peatminers meiden U12-2 verslaan Amical ruim

Peatminers meiden U12-2 verslaan Amical ruim

Dit weekend waren er bij Peatminers twee u12 wedstrijden en de heren senioren hadden inhaal wedstrijden. Ook was er een toernooi van U10 in Eibergen. Bij de Picker-reds was een jongens en meisjes team van Peatminers en het was er erg gezellig.

Amical – Peatminers MU12-2 >eindstand 2-52 (4-95)

Vrijdag 17-02-2017 mochten de dames u12-2 het opnemen tegen Amical Enschede. De dames staan eerste in de poule en Amical laatste. Toch waren de dames licht gespannen voor de wedstrijd, maar dat was gauw voorbij toen ze begonnen aan de score reeks. De opdracht was hetzelfde als vorige wedstrijd, uitlopen met 50 punten verschil en iedereen laten scoren. Dit is de dames wederom gelukt en in de rust was de stand dan ook 2-54. De dames denderden nog even door waarna er een eindstand op het bord stond van 4-95. Op naar de volgende wedstrijd.

Valley Bucketeers - Peatminers U12 > eindstand  69-18

Peatminers moest afgelopen vrijdag aantreden tegen Valley Bucketeers, een prachtig affiche. Onze tegenstander heeft dit seizoen nog niet verloren, konden wij hier verandering in aanbrengen? De spelers en de beide coaches waren super gemotiveerd, maar we waren we reëel. De opdracht was, werk hard en heb veel plezier. We gingen gemotiveerd het veld op en hadden er zin in. Al vrij snel bleek dat de tegenstander meer ervaring had en goed op elkaar was ingespeeld. De 1ste 2 periodes liepen we dan ook vrij snel achter de feiten aan. Vanaf periode 3 begon het bij ons ook te lopen, er werd goed en strak verdedigd en de tegenstander kon minder makkelijk scoren. Onze aanvallen begonnen te lopen, alleen onze scores bleven uit. De acties waren goed, alleen de bal ging er niet in. De wedstrijd hebben we verloren, maar we hebben het veld met opgeheven hoofd verlaten. De opdracht was goed uitgevoerd, we hadden plezier en hebben hard gewerkt. Eindstand  69-18.

 


REAGEREN

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Plaats een reactie.

Je moet inloggen om te kunnen reageren.